Luxury Aficionados 2009-2016

Et brand skabt efter princippet ”By Invitation Only”

Kunde

Christian Friis Johansen

Opgave

Identitet til Luxury Aficionados / 6 årlige magasin-udgivelser / Webdesign & Udvikling

Profil

Luxury Aficionados’ identitet så dagens lys i 2009. Et magasin til de få men meget købestærke læsere. Et magasin efter princippet ”By Invitation Only”.

De seks årlige udgivelser af magasinet og et digitale univers lægger med indhold af høj international klasse op til fordybelse og forsyner læserne med fascinerende og inspirerende artikler om den ypperste luksus fra hele verden. Indholdet leveres i et eksklusivt design, som understøtter annoncerne fra nogle af verdens bedste og mest respektable brands.

ARKITEKTUR

BILER

GASTRONOMI

URE & SMYKKER

BOLIG & DESIGN

PENGE & KARRIERE

MODE

REJSER

Rendyrket luksus

Luxury Aficionados opnåede en dominerende position som inspirationskilde blandt connoisseurs i højindkomst-segmentet. Luxury Aficionados er målrettet udviklet til at være disse menneskers foretrukne medie, hvor de kan finde inspiration til luksuskøb, viden og ikke mindst næring til deres drømme. Læserne af Luxury Aficionados er kræsne og selektive

Nogle lever et rendyrket luksusliv, hvor der ikke gås på kompromis med noget som helst, mens andre lever et kompromisløst luksusliv i en mere afgrænset interessesfære. Det, de har tilfælles, er passionen for kvalitet, evnen til at drømme og fantasere, deres mindset, deres livssyn og deres aspirationer.

Website design & udvikling

I 2015 udviklede Luxury Aficionados sig til at være meget mere end et luksusmagasin. Vi fik skabt en stærk digital tilstedeværelse, der tilgodeså læsernes behov for at gå på opdagelse i samtlige artikler, der har været bragt i magasinet. Design 8 fik opgaven at designe og udvikle en platform, der som magasinet fremstod high end og samtidig kunne præsentere hvert fagområde på en overskuelig måde.

Vil du se mere?